بهترین روش تنگ کردن واژن

از جمله نگرانی های خانم‌ها تنگ کردن واژن است. خانم‌ها باید توجه کنند که واژن قابلیت ارتجاعي دارد و هر گاه که لازم باشد تنگ و گشاد ميشود . تصورات اشتباهی در این زمينه وجود دارد از جمله اینکه واژن گاهی خاصیت ارتجاعي خود را به کلی از دست داده و براي همیشه دچار افتادگی ميشود که باور درستی نیست.

واژن همیشه دارای خاصیت ارتجاعي است، هرچند امکان دارد با عواملی مانند چاقی، افزایش سن یا زایمان گاهی این خاصیت کاهش پیدا کند ولی هیچگاه خاصیت انعطاف پذیری خود را بصورت دائمی از دست نمی دهد.


علل شل شدن واژن چیست؟

شل شدن واژن میتواند علل مختلفی داشته باشد و بخاطر داشته باشید رابطه جنسی کم اصلا نمی تواند راهکار این مسأله باشد. در واقع، شل شدن واژن میتواند به علت پارگی و کشیدگی طبيعی دیواره های واژن ایجاد شود. مثلا بعد از زایمان طبیعی ، بافت های تشکیل دهنده عضلات یا ماهیچه های داخل واژن پاره میشوند و اگر شما به خوبی و آن قدر که باید از آن ها مراقبت نکنید، واژن قدرت انعطاف پذیری خود را از دست ميدهد.

ما در کلینیک فیزیوتراپی و بیوفیدبک تراپی تن آسا با استفاده از به روز ترین و علمی ترین روش شامل BFT و FAT به خانمهای عزیز در جهت تنگ کردن واژن و عوارض آن کمک میکنیم.

طبق نظر عزیزانی که از این روش برای تنگ کردن وازن استفاده کرده اند نه تنها اثرات ماندگاری داشته بلکه به کاهش خشکی واژن منجر شده، سبب افزایش میل جنسی شده، کاهش کیست و عفونت و فیبروم را به همراه داشته، محیط رحم را جهت باروری آماده کرده و ارگاسم بهتری را باعث شده.

شاد و تندرست باشید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *